Talk / Simone Frangi / Harabel Contemporary Art Platform, Italian Institute of Culture / 7th of June 2019 / Tirana
On June 7th 2019, Harabel Contemporary Art Platform hosted a talk in its premises with researcher, writer and curator Simone Frangi. The event was held in cooperation with the Italian Institute of Culture.
As a professional in the field of aesthetics and art theory, as a lecturer in contemporary art theory, curator and co-curator in important art events, Simone Frangi mostly concentrates on artistic practices that underpin the very strong theoretical research, namely because it considers the principle of theory as a way of action.
From the curatorial point of view, Frangi’s opinion is that everything should come as a result of the continuous interaction between the artist and the curator, in his case; aiming at creating a common reflection on the notion of impression; by deciding not to accustom to a form of decision-making; by not following a rigid curatorial direction. According to him, the exhibition should not have a predetermined structure, it should take shape as it develops.
Frangi’s critical view focuses on the conflicting fragmented public sphere. The topic that attracts him the most is related to sensitive social phenomena such as: normative definitions of gender and race, as well as oppressive actions against them, collaborating with artists who reflect on the interrelated roles of sexuality, gender, ethnicity and class within the global phenomena of power and inequality.
Simone Frangi focused on many of his works, among others in the recent curatorial project, “Somatechnics”. “Somatechnics” is a multi-dimensional program devoted to the comprehensive relationship between racial embodiments, visibility and mobility in Italy and Austria, in the border areas where the nations of these two countries are separated / united. Starting from the historical and geo-cultural features in Trentino Alto Adige, the program looks into the processes of establishing an ethnic identity in connection with linguistic identity and the many features of affiliation, as well as inscriptions / infringements that outline our bodies in particular territories.
In his academic and curatorial work, Simone Frangi uses curating as a means of creating discussing communities and assembly forms. He has recently collaborated with artists and practitioners who are trying to break up the current European colonialist culture and especially the Italian one: historical colonialism and its predatory ideology continue to operate in the contemporary world through a cultural heritage that bases its wide spread action in creating a colonial amnesia.
***
Bashkëbisedim / Simone Frangi / Platforma e Artit Bashkëkohor Harabel, Instituti Italian i Kulturës / 7 qershor 2019 / Tiranë
Platforma e Artit Bashkëkohor Harabel zhvilloi në mjedisin e vet, më 7 qershor 2019, bashkëbisedimin me hulumtuesin, shkrimtarin dhe kuratorin Simone Frangi. Veprimtaria u zhvillua në bashkëpunim me Institutin Italian të Kulturës.
Si njohës i fushës së estetikës dhe teorisë së artit, si ligjërues i lëndës së teorisë së artit bashkëkohor, kurator dhe bashkëkurator në ngjarje të rëndësishme artistike, Simone Frangi përqendrohet më së shumti në praktikat artistike që kanë në themel hulumtimin shumë të fortë teorik, pikërisht sepse e cilëson parimin e teorisë si një mënyrë veprimi.
Nga pikëpamja kuratoriale, Frangi është i mendimit se gjithçka duhet të vijë si rrjedhojë e ndërveprimit të vazhdueshëm midis artistit dhe kuratorit, në këtë rast të atij vetë; duke synuar krijimin e një reflektimi të përbashkët mbi nocionin e gjurmës; duke vendosur të mos përshtasë një formë të vendimmarrjes; duke mos qenë i vendosur në një drejtim të ngurtë kuratorial. Sipas tij, ekspozita nuk duhet të ketë një strukturë të paracaktuar, por duhet të marrë formë teksa zhvillohet.
Vështrimi kritik i Frangit përqendrohet në sferën publike konfliktuale, të fragmentuar. Tematika e cila e ka tërhequr më së shumti ka lidhje me dukuri të ndjeshme shoqërore siç janë: përcaktimet normative gjinore dhe racore, si dhe veprimet shtypëse ndaj tyre, duke bashkëpunuar me artistë që rishqyrtojnë rolet e ndërlidhura të seksualitetit, gjinisë, përkatësisë etnike dhe klasës brenda dukurive globale të pushtetit dhe pabarazisë.
Simone Frangi u ndal në shumë nga punët e tij, ndër të tjera në projektin e fundit kuratorial, “Somatechnics”. “Somatechnics” është një program shumëpërmasor kushtuar marrëdhënieve gjithëpërfshirëse mes mishërimeve racore, vizualitetit dhe lëvizshmërisë në Itali dhe Austri, në zonat kufitare në të cilat kombet e këtyre dy vendeve ndërpriten/bashkohen. Duke filluar nga veçoritë historike dhe gjeokulturore në Trentino Alto Adige, programi hulumton proceset e ndërtimit të identitetit etnik në lidhje me identitetin gjuhësor dhe me tiparet e shumta të përkatësisë, si dhe mbishkrimit/shkeljes që përvijëzojnë trupat tanë në territore të veçanta.
Në punën e tij akademike dhe kuratoriale, Simone Frangi përdor kurimin si mjet për krijimin e komuniteteve diskutuese dhe formave të kuvendit. Ai ka bashkëpunuar së fundmi me artistë dhe praktikantë që përpiqen të shpërbëjnë kulturën e tanishme kolonialiste europiane dhe veçanërisht atë italiane: kolonializmi historik dhe ideologjia e tij grabitqare vazhdojnë të veprojnë në botën bashkëkohore nëpërmjet një trashëgimie kulturore që e bazon mbarëveprimin e saj në krijimin e një amnezie koloniale.