Exhibition / Shpëtim Kërçova / The Project / Gallery70 / February 4th – March 20th 2021 / Tirana
Six oil paintings made by Shpëtim Kërçova are displayed on the two walls of Gallery70. At a glance, the paintings repeat the images almost causing a déjà vu, which is not casual. With “The Project” Shpëtim Kërçova presents a group of paintings with urban landscapes that depict movement, women and dogs roaming the city streets together. The subjects are seen from above and the perspective is distorted. There are no details in the background, except for the sidewalks, the roads and their outlines. The city seems to be Tirana, where the lineaments are not accurate and according to the artist’s perception they’re constantly changing. The streets are often reconstructed, opened and closed. They remain a work in progress, always in a rework process, just like the paintings.
In a previous exhibition called “Street Story”, Shpëtim Kërçova painted groups of stray dogs, which the residents of Tirana immediately feel familiar with, because they see them often. Alban Hajdini, in a concise description of the exhibition, addresses dogs as an organic presence in a human-controlled environment. Dogs are natural, free and they roam everywhere, keeping company with each other and the girls that fill the streets next to them. The girls interact with the dogs and they walk around together.
The paintings are installed in the space and the gaze of the subjects accompanies the visitors from right to left. When you reach the sixth painting on the left, the subject stares with its head turned, as if looking at the other paintings, thus reminding the visitor to return to the exhibition once again. The girls are somewhat similar to each other, with shapely bodies and also similar outfits. They wear tight pants and some of them fur, which combines with the fur of the accompanying animals. All the girls stand out, sometimes from the clothes and sometimes from their exhibitionist attitudes. It is not clearly divided whether the female subjects just resemble each other, or some of them are repeated in some of the paintings.
*Shpëtim Kërçova (Albanian, born in 1968) studied painting and textile in the Academy of fine Arts in Tirana, graduating in 1991. Very active in many exhibitions in and outside the country, Kërçova at his beginnings experimented in different mediums such as installation and mixed media, but soon he concentrated in oil pantings, usually in series. From the 2000 he is one of the well-known contemporary artists of the country and a lecturer at the University of Arts in Tirana. His works usually analyze the human condition in the urban space, their relationship with nature and globalization topics. Some of his selected exhibitions are: “A landscape without horizon”, personal exhibition, Zeta Gallery, Tirana (2015); “Zeta Art Center & Gallery at SUPERMARKET 2014”, Stockholm Independent Art Fair (2014); Personal exhibition, Zeta Gallery, Tirana (2010); “Cosi vicina cosi lontana”, Villa Croce Genova, Italy (2009); “My space”, Hause am Lutzoplawtz, Berlin, Germany (2008); “Virtualbania”, Pavel Haus, Austria (2007); ’03-’11 “Onufri” International Competition, National Gallery of Arts, Tirana (2002).
***
Ekspozitë / Shpëtim Kërçova / Projekti / Gallery70 / 4 shkurt – 20 mars 2021 / Tiranë
Në dy muret e Gallery70-ës varen 6 piktura vaji të realizuara nga Shpëtim Kërçova. Në një shikim të shpejtë, pikturat përsërisin imazhet dhe thuajse shkaktojnë një déjà vu, çka nuk është rastësore. Shpëtim Kërçova sjell në “The Project” (Projekti) një grup tablosh me peizazhe urbane që paraqesin lëvizje, gra dhe qen që enden rrugëve të qytetit së bashku. Subjektet shihen nga lart dhe perspektiva është e deformuar. Detaje në sfond nuk ka, përveç trotuareve, rrugëve dhe vijëzimeve të tyre. Qyteti duket të jetë Tirana, ku vijëzimet nuk janë korrekte dhe sipas perceptimit të artistit, në ndryshim të vazhdueshëm. Vetë rrugët shpesh rikonstruktohen, hapen e mbyllen. Mbeten në punë e sipër, përherë në ripërpunim, si vetë pikturat.
Në një ekspozitë të shkuar, të quajtur “Street Story” (Histori Rrugësh), Shpëtim Kërçova ka pikturuar grupe qensh endacakë, të cilët banorët e Tiranës i ndjejnë menjëherë të afërt sepse i shohin shpesh. Alban Hajdini, në një përshkrim përmbledhës të ekspozitës, i drejtohet qenve si prezencë organike në një ambient të kontrolluar nga njeriu. Qentë janë të natyrshëm, të lirë dhe enden gjithandej, duke u shoqëruar me njëri-tjetrin dhe me vajzat që popullojnë rrugët krah tyre. Vajzat ndërthuren me qentë dhe qarkullojnë së bashku.
Pikturat janë instaluar në hapësirë dhe shikimi i subjekteve shoqëron vizitorët nga e djathta në të majtë. Kur mbërrin tek piktura e gjashtë majtas, subjekti vështron me kokën e kthyer, sikur sheh tablotë e tjera e kështu rikujton vizitorin t’i kthehet dhe njëherë ekspozitës. Vajzat janë disi të ngjashme me njëra-tjetrën, me trup të formuar dhe me veshje gjithashtu të ngjashme. Ato mbajnë pantallona të ngushta dhe disa prej tyre gëzof, që kombinon me gëzofin e kafshëve shoqëruese. Të gjitha vajzat bien në sy, herë nga veshja e herë nga qëndrimet e tyre ekzibicioniste. Nuk ndahet qartësisht nëse subjektet femërore vetëm ngjajnë, apo ndonjëra nga to përsëritet në disa prej pikturave.
*Shpëtim Kërçova (lindur më 1968) studioi pikturë dhe tekstil në Akademinë e Arteve të Bukura në Tiranë, ku më pas u diplomua në 1991. Shumë aktiv në shumë ekspozita brenda dhe jashtë vendit, Kërçova në fillimet e tij eksperimentoi në mediume të ndryshme si instalimi dhe mixed media, por më pas ai u përqendrua në pikturat në vaj, zakonisht në seri. Nga viti 2000 ai është një nga artistët e njohur bashkëkohorë të vendit dhe pedagog në Universitetin e Arteve në Tiranë. Punimet e tij zakonisht analizojnë gjendjen njerëzore në hapësirën urbane, marrëdhëniet e tyre me natyrën dhe temat e globalizimit. Disa nga ekspozitat e tij të zgjedhura janë: “A landscape without horizon”, ekspozitë personale, Zeta Gallery, Tirana (2015); “Zeta Art Center & Gallery at SUPERMARKET 2014”, Stockholm Independent Art Fair (2014); Ekspozitë -personale, Zeta Gallery, Tirana (2010); “Cosi vicina cosi lontana”, Villa Croce Genova, Italy (2009); “My space”, Hause am Lutzoplawtz, Berlin, Germany (2008); “Virtualbania”, Pavel Haus, Austria (2007); ’03-’11 “Onufri” International Competition, Galeria Kombëtare e Arteve, Tiranë (2002).